loopback nie działa

Autor: <kacperlis_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 29 Dec 2007 - 13:00:37 MET

Ma xp sp2 pl i sieciówkę zgodny z ne2000. Ponieważ nigdzie nie mogę
znaleźć do niej driverów pod xp (chyba że jak ktoś dla mnie znajdzie i
da linka to będę bardzo wdzięczny) więc zainstalowałem microsoft
loopback. Wszystko by chodziło, tylko pobieraniu IP ilośc pakietów w
polu wysłane rośnie, a w polu odebrane ciągle nic. Na koniec wywala
"ograniczenie lub brak łąćzności". Pod win98se pl wszystko działa.
Może jest jakiś uniwersalny sterownik. Przeniosłem plik netnove.inf z
98 do xp, z panelu tserowania wybieram dodaj sprzęt, z dysku, i na
koniec "styl pliku inf jest inny niż żądano". POMOCY!!!