Re: Gdzie Shockwave flash trzyma swoje dane?

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 19:37:12 MET

goomish pisze:

> C:\Documents and Settings\<użytkownik>\Dane aplikacji\Macromedia\
> i "poniżej".
>
> To są "prywatne dane" wszystkich przeglądarek i aplikacji używających
> Shockwave'a.

Dzięki, faktycznie są.
A ktoś ma pomysł dlaczego pomimo przeniesienia całego katalogu
Macromedia na drugi komputer i zrestartowaniu przeglądarki, Shockwave
nadal się "nie poznaje"?

Konkretnie nie udało się przenieść postaci z gry
http://www.maidmarian.com/Sherwood.htm

--
Jak hamować z ABS? - http://free.of.pl/h/hellfire/abs.html