Re: Podgląd zdarzeń nie działa !!!

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 19:17:14 MET

In news:fl0ms6$74n$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Tomek L* <laztomi@kki.net.pl> typed:

> Dziekuję, ale dotykamy obszarow wiedzy komputerowej, która jest mi obca.
> Jak sprawdizić poprawnośc zapisu SID lub GUID ?

Co to jest SID i GUID masz opisane w podanym linku (w XP jest to troche
inaczej przypisane jak w Viscie - a ja jestem własnie na Viście i nie chcę
przechodzic celowo do XP-ka).
Wykonaj to inaczej, Start/uruchom/ wpisz :
mmc.exe
Kliknij w menu Plik/ Dodaj przystawke/ Pddgląd zdarzeń ...
http://www.windowsecurity.com/articles/Microsoft-PKI-quick-guide-Part4.html
http://technet2.microsoft.com/windowsserver/en/library/4decd119-819c-454b-aa33-91b301b5a4fa1033.mspx?mfr=true