format c - xp - bez ponownej instalacji

Autor: dziadek <ashhh_at_tlen.wytnijto.pl>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 03:56:53 MET

witam
przetrzepalem internet i juz prawie cala noc nad tym siedze
oto chce odinstalowac system windows calkowicie i nie miec go na komputerze.

udalo mi sie sformatowac komputer, jednak automatycznie po formatowaniu
windows sie wgrywa.
jak ograniczyc jego samodzielnosc? chce go wywalic i zeby juz wiecej go nie
bylo!

jedyny sposob na sformatowanie jaki mi funkcjonuje to odpalenie systemu z
cd,
probowalem przez konsole odzyskiwania jednak bez zadnych sukcesow

prosze o pomoc, sprawa rzeklbym - pilna
pozdrawiam
dziadoo