Re: Czy przegladarka moze zawiesic komputer?

Autor: Andre NH <aturekSP_at_AM.pro.onet.pl>
Data: Wed 26 Dec 2007 - 16:57:12 MET

> IMO ma to wtorne znaczenie, watpie zeby ten efekt byl powtarzalny na
> innych komputerach.

    Zwis kompa mam niespełna od 24 godzin. W tym czasie dokonałem
następujących czynności:
- zaktualizowałem BIOS,
- zainstalowałem najnowszą wersję programiku firmowego do płyty głownej
służącą m.in. do flashowania BIOS-u,
- odinstalowałem grę,
- no i operacje dokonywane automatycznie przez AVAST-a tj. aktualizacje baz
z wirusami.

    Na co zatem wskazujecie? Rano myślałem, Ĺźe to wina stronki, poniewaĹź aĹź
dwa razy mi sie na niej zawiesił.

Andre