Problem z Virtualnym napędem

Autor: kaJ <kaj551_at_[wt>
Data: Mon 24 Dec 2007 - 13:42:55 MET

Witam, coś mnie podkusiło i postanowiłem przeinstalować system XP SP2
na Święta,system się prawidłowo zainstalował, następnie zainstalowałem
wszystkie niezbędne sterowniki.Po zainstalowaniu Alcohola
v.1.9.6.Biuld.5429, utworzyłem wirtualny napęd. Widać go w systemie tzn
w Moim komputerze i w menadżerze urządzeń jako SCSI CdRom Device,
wszystko na oko wygląda w porządku , natomiast nie ma w menu
kontekstowym przy ikonie tego napędu opcji "zamontuj" czy "odmontuj".
Gdy uruchomię Alcohola to w głównym oknie w okienku napędy jest opcja
montuj w menu kontekstowym i gdy to zrobię tzn.zamontuję jakiś obraz to
ukazuję się wpis w tym oknie że nośnik dostępny ale co z tego jak nie
mogę go wyeksplorować, system tak jakby nie widział zawartości tego
zamontowanego dysku, a gdy klikam na ikonę tego dysku w Moim komputerze
to wyskakuje komunikat: "Włóż dysk do stacji dysków X". Na starym
systemie wszystko działalo jak należy. Nie wiem gdzie tkwi błąd. Jeśli
ktoś miałby jakis pomysł to proszę o odpowiedż

--
Pozdrawiam i życzę Wszytkim
WESOŁYCH ŚWIĄT