Re: Error 1315, brak praw do zapisu w folderze

Autor: Marsjanin <nospam_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 23 Dec 2007 - 16:27:34 MET

  Rok 2007 - grudzień. Dokładnie to piątek, 21-go. Nieco po 6-ej.
  Nagle zza rogu Michal Kawecki wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

(SUPERSEDES: małe poprawki czynię, bo w kilku zdaniach wyszedł mi
bełkot...)

> Wpisów Access Denied. Ale ich brak.

Aha. Dzięki za sprawdzenie.

> Być może więc instalator ma po prostu problem ze zrozumieniem SUBST.

Dziwne. Zdawało mi się, że SUBST jest po to, by oszukać programy z
poziomu systemu, a nie po to, by był rozumianym. Przecież instalator
opiera się na systemie plików jaki otrzyma od systemu chyba,
bezpośrednio do NTFS / FAT32 się nie próbuje chyba dostać...?

> Zobacz czy nie pomoże instalacja Opery z pliku .exe, a nie .msi.

Wiem, że pomoże, ale exe jest tylko angielska, a jeśli zmienili coś w
tłumaczeniu to to już się nie zainstaluje. Wersja międzynarodowa jest
tylko w pliku *.msi .

> Tylko po co tak dziwnie instalować.

Tak po prostu _była_ zainstalowana.
I działało to łącznie z aktualizacjami długi czas.

> Posadź ja normalnie, na C:\Program Files,

Posadziłem ją normalnie w O:\ Opera ;-)

> a potem przekopiuj cały folder Opery wraz z jej profilem na USB Pena
> i pozmieniaj ścieżki w opera.ini.

Można, tylko wolę nie zmieniać tych *.ini przy każdym kopiowaniu.

Teraz Opera w nowej becie oferuje synchronizację online, także chyba
stanie się zbędne odpalanie *tej samej* kopii programu z różnych
lokacji, ale póki co to właśnie jest rozwiązanie.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Gadu-Gadu :  4548104
  Nigdy nie instalujcie Linuksa, jeśli macie grypę.  :-|