Re: Instalacja Windows XP na Komputerze z Linuxem

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 18:07:38 MET

MatiKubi pisze:
> Może coś uda mi sie zrobić! Dlaczego tak się się dzieje? Jaki system
> najlepiej zainstalować na tym laptopie?
> czy po zainstalowaniu windowsa sposobem jak wyżej kolejną instalację
> będe musiał lzrobić tak samo?

Dlaczego - napisał Ci Kajetan.

Płytke sobie zintegruj na początek na CDRW, wystartujesz.
Z podanej strony zgraj sobie komplet sterowników dla XP (bo pewnie masz
sterowniki na płycie CD, ale są one tylko dla Vista).
Zgraj sobie potem integrację i sterowniki na jedną płytkę.

PS. By zadziałał dźwięk na Realtek'u musi być XP z SP2.

--
Artur