Re: Comodo Firewall Pro rotkitem i babolem?

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 13:57:46 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie artiun
raczyl zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Nie podałeś wersji Comodo. Co jakiś czas pojawia sie nowsza...

> Tu Comodo może sprawdzać uaktualnienia (theplanet.com).
> Sprawdź po wyłączeniu autoupdate.
> Inna sprawa z automatycznym wysyłaniem plików do analizy...
>
> http://forums.comodo.com/help_for_v3/attn_cfp_30_temporary_fixes-t16178.0.html;prev_next=next

Ja kiedyś zainstalowałem Comodo, ale wywaliłem go z hukiem
po niecałej godzinie. Za co? Ano, ręczne odpalenie
jakiegokolwiek pliku EXE w inny sposób niż z okna
Eksploratora Windows kończyło się uruchomieniemn
skanowania systemu przez Comodo. Naprawdę nie chciało mi się
zagłębiać w menu Antywira i grzebać, żeby to odhaczyć.
Comodo jest dla mnie spalony, zwłaszcza

--
http://zax.pl/~ibozaur/