Re: Error 1315, brak praw do zapisu w folderze

Autor: Marsjanin <nospam_at_marsjanin.tk>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 21:43:27 MET

  Rok 2007 - grudzień. Dokładnie to czwartek, 20-go. Nieco po 7-ej.
  Nagle zza rogu Michal Kawecki wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Zapuść Process Monitor i zajrzyj w jego logi.

Czego mam tam szukać? Patrzę i patrzę, ale nawet po odfiltrowaniu
czego trzeba (poprzez blokowanie w logu aktywnych jeszcze przed
odpaleniem instalki procesów; nie wychwyciłem tylko Hamstera), nie
widzę za wiele, ale też 30+ MB tekstu ciężko przeczytać jednym
tchem...

Na wszelki wypadek zamieszczam w sieci (spakowane Seven Zip):

*.PML -> http://www.freefilehosting.net/files/NTQ2ODE=
*.XML -> http://www.freefilehosting.net/files/NTQ2ODI=
*.CSV -> http://www.freefilehosting.net/files/NTQ2ODM=

--