Re: Problem z forum

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 17:22:38 MET

In news:fke43c$ete$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Piotr Pitucha* <piotrpitucha@poczta.onet.pl> typed:
> Witam
> Komputer nie pamięta mi ustawień z Forum ( np. Elektroda itd. ) co jest
> dość uciążliwe bo za każdym wejściem musze wpisywać usera i hasło, pliki
> tymczasowe wyczyszczone i niby wszystko powinno grać a jednak coś mu
> dolega. Zmieniłem nawet IE na wersję 7 ale bez różnicy.
> Piotr

Uruchom edytor rejestru i przejdź do klucza*:
HKEY_USERS\S-1-5...... SID Usera\Software\Microsoft\Protected Storage System
Provider\S-1-5...SID ...\Data\Numerki_cyferki\Numerki_cyferki/Nazwa konta
"Item Data"=usuń tą wartość <-- tu siedzą hasła w postaci zaszyfrowanej.
Teraz uruchom IE i wpisz ponownie hasła, które nie powinny się już gubić.

*Do w/w klucza(y) trzeba nadać uprawnienia dla jakiegoś użytkownika z
prawami administratora (aby tam się dostać).