Mirroring na XP zrobiony na WS2003 ?

Autor: Sebcio <sebcio_at_nowhere.com>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 17:17:27 MET

Witam !

        Chcę zrobić mirroring na stacji XP Pro, niestety modyfikacje
DMADMIN.EXE, DMCONFIG.DLL i DMBOOT.SYS powodują, że nie mogę wejść w
zarządzanie dyskami; pojawia się nieokreślony błąd itd. Sprawdzałem,
wygląda na to że modyfikacje plików wykonałem prawidłowo...

        Pomyślałem o innym rozwiązaniu - czy jeśli postawię na tej maszynie
Windows Server 2003 a następnie skonfiguruję mirroring, to da się
później na tym postawić XP Pro by pracowało na zmirrorowanych dyskach ?

--
Pozdrawiam,
Sebcio