Re: Windows XP Home problem z aktywacja

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 08:05:50 MET

Piotr Krzyżański wrote a message concerning to following matters on 2007-12-19
21:44:

> Płytka bez SP2, a XP podpięty bezpośrednio do Internetu?

u mnie tez XP Home SP2 + wszystkie latki wpadl w taka dziwna petle, ze najpierw
wyskakiwalo, ze chce sie aktywowac, a potem jak sie kliknelo, ze tak to
wyskakiwalo ze juz sie aktywowal, OK i wracal do ekranu logowania uzytkownikow
... niestety, nie udalo mi sie tego rozwiazac, bo tak jak kolega napisal, w
trybie awaryjnym nie mozna go aktywowac, a to byl jedyny tryb, w ktorym dzialal
... no i pracowal bez sieci ...

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski