Re: [Vista] "Desktop" zamiast "Pulpit"

Autor: Andre NH <aturekSP_at_AM.pro.onet.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 18:30:27 MET

> Czyli jeśli tak ustawię to mam zapomnieć o folderze "Pulpit" tylko
> przyzwyczajać się do "Desktop". Prawda? :)

    Weszedłem we właściwości "Pulpit" i do zakładki "Lokalizacja".

    Zmieniłem następnie wartość ścieżki dostępu na "domyślne". Ścieżka mi
się ustawiła na "Desktop". Folder ten został jednak fizycznie usunięty. Mam
teraz tylko "Pulpit". Dosyć dobrze tu Bill namieszał. Idzie ogłupieć :)

    Acha... w rejestrze mam ustawione tak, jak zaproponowałeś. Czyli
wszędzie "Desktop".

Andre