Re: Problem ikon w NT 4.0

Autor: jezada <jezada_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Dec 2007 - 08:33:35 MET

> A zobacz czy masz taka wartośc?, jesli nie to ja dopisz.
> HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile
> wstaw wartośc ciągu IsShortcut = tu nic nie wpisuj (ma postać puste)
> Restart

Zrobiłem wg poprzedniej rady i powyższej - żadnej reakcji!
Zauważyłem setki nowoutworzonych plików tymczasowych
w folderze głównym Windows (tu: WinNT.SBS) - wszystkie
nazywane są dwiema pierwszymi literami IH, potem cyfry-litery.
Wiążę ten fakt z problemem lub działaniem "obcego" aczkolwiek
system był skanowany wielokrotnie, również z Internetu...

jezada