Re: [Vista] "Desktop" zamiast "Pulpit"

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 23:56:44 MET

In news:fk8s35$g6r$1@news.onet.pl,
*Andre NH* <aturekSP@AM.pro.onet.pl> typed:
> Witam.
>
> Co trzeba zrobić, aby ujednolicić zapis do jednego z tych folderów.
>
> U mnie we Viscie widok pulpitu jest ukazywany z zawartości folderu
> "Pulpit". Czyli jest OK. Niemniej przy instalacji aplikacji skróty do
> nich jako "umieść skrót na pulpicie" są zamieszczone we folderze
> "Desktop", który znajduje się w tym samym katalogu nadrzędnym, i z tej
> oto uwagi nie pojawiają się te skróty NA PULPICIE.
>
> Co z tym zrobić?

Dokladnie to Ci wyjasnij Goomish.
Mozliwe, że cos namieszaleś w rejestrze:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell
Folders
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User
Shell Folders
oraz w identycznej lokalizacji lecz HKLM
ma byc Desktop = X:\Users\konto\Desktop