Re: swapfile przy 1GB

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 20:35:36 MET

Użytkownik "nemo" <nbySPAAMM@o2.kropka.pl> napisał w wiadomości
news:fk95cf$2d4n$1@news.enterpol.pl...
> Witam,
> mam 1G ramu (2*512) i pagefile'a 256 MB
> zdaza sie ze winda krzyknie iz rozmiar pamieci wirtualnej jset dla
> neej za maly (otwarty word, firefox, totalcmd, gg, utorrent, winamp),
> wylaczona cukierwkowosc windy (dopasuj do maksymalnej wydajności) -
> wyglad jak win98!!
> cos moge przestawić by winda pchala sie bardziej do ramu?! w koncu
> miejsce jest.
> w menedzerze zadan wykorzystanie pliku stron okolo 600MB

Ja mam kompa takiego:
P4HT 5xx (nie pamiętam) 3.06 GHz 64-bit. (Solaris instaluje się
64-bitowo)
WinXP SP2 AutoPatcher 32bit
2 GB RAM
I najważniejsze -
Na sztywno ustawiony swap na 4 GB, minimum i maximum - zapomniałem o
wszelkich kłopotach z pamięcią, jeśli są, to z czego innego wynikają.
Jeśli masz miejsca na dysku, ustaw tak i zapomnij o reszcie. BSoD-ów od
prawie pół roku - zero. Uptime nie wiem, jak długi byłby gdyby nie to,
że zakładane i usuwane programy wymagają czasem restartu. (Np.
aktualizacja jądra Avasta - wraz z Comodo i DEP o zwiększonej czułości
nawet mucha mi w systemie nie pierdnie bez mojej wiedzy)
Zadbaj tylko o zdefragmentowanie pliku wymiany (to ważne dla wydajności)
i zapomnisz o kłopotach z pamięcią)
A u siebie daj swapa przynajmniej 1.5 GB, jeśli nie całość.
Zaś co do pchania do RAM ile wejdzie - kiedyś tak zrobiłem, ale jeszcze
szybciej się z tego wycofałem - system zaczął tak przycinać, że czym
prędzej wróciłem do poprzednich ustawień.

--
Kot czeka na pomoc... http://www.bazylek2007.republika.pl/