Re: [Vista] "Desktop" zamiast "Pulpit"

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 17:30:24 MET

Andre NH pisze:
> Witam.
>
> Co trzeba zrobić, aby ujednolicić zapis do jednego z tych folderów.
>
> U mnie we Viscie widok pulpitu jest ukazywany z zawartości folderu
> "Pulpit". Czyli jest OK. Niemniej przy instalacji aplikacji skróty do
> nich jako "umieść skrót na pulpicie" są zamieszczone we folderze
> "Desktop", który znajduje się w tym samym katalogu nadrzędnym, i z tej
> oto uwagi nie pojawiają się te skróty NA PULPICIE.
>
> Co z tym zrobić?
>
> Andre
może istnieje coś a'la TweakUI, gdzie możesz zmienić/ustalić ścieżkę do
"pulpitu" (oczywiście w rejestrze to samo możesz wpisać), wtedy programy
będą stamtąd brały ścieżkę (tutaj to wygląda jakby programy były albo
źle napisane (na sztywno Desktop zamiast pobierać ścieżkę) albo ta Twoja
Vista jakaś polsko-angielska :)
pozdr