Re: Jak zachowaæ drivery YAMAHA OPL3 SA3

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 14:23:21 MET

Kacper Lis wrote a message concerning to following matters on 2007-12-18 14:20:
> YAMAHA
>
> zalezy do czego wykorzystujesz karte dzwiekowa, ale moze czas ja zmienic?
> jak
> rozumiem, w necie nie mozna znalezc sterow pod XP do tej karty dzwiekowej?
> moze
> instalacja SP2 cos by rozwiazala?
>
> Niestety Sp odpada

a z jakiego powodu SP odpada?

moze sprobujesz np skorzystac z Windowsa 2000 - byc moze ze on poprawnie bedzie
obslugiwal Twoja dzwiekowke w "standardzie". do starszych peryferiow czesto
sterowniki byly tylko pod 2000 i nie zawsze chcialy chodzic pod XP pomimo
teoretycznej kompatybilnosci.

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski