Re: Jak prawidłowo zintegrować instalkę XP i SP2

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 10:14:28 MET

George wrote a message concerning to following matters on 2007-12-17 21:02:
> Kiedy ten "mój" link oparty jest właśnie na nLite!

aaa ... sorry .. nie doczytalem poprawnie .. jesli masz jakis dodatkowy dysk
oprocz mastera (np. masz mastera na SATA, a oprocz tego jeszcze cos na ATA albo
USB) to odlacz go na czas instalacji ... po drugie - np. u mnie problemy
pojawialy sie kiedy zapodalem zly sterownik do nForce MCP (zamiast SATA RAID
dalem PATA+SATA RAID) i przy wlozonym drugim dysku ATA system sie resetowal
przed uruchomieniem ...

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski