Brak możliwości zalogowania

Autor: michal <mmilek_at_asfsd.com>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 11:08:28 MET

Witam.

Mam taki problem. Zmieniam dysk w laptopie na wiekszy i postanowiłem nie
instalować całego systemu win xp prof od nowa tylko podłączyć dwa dyski do
osobnego
peceta przez "przejscowki" usb. Ghostem 9.0 zrobiłem diskcopy (razem z MBR).
Jest to cos jakby przegranie obrazu dysku, nawet dokładniejsze. Po
wstawieniu tak przygotowanego nowego dysku spowrotem do laptopa i odpaleniu,
system statuje i gdy wyswietla monit o podanie hasła do Administratora
wciskam enter (zawsze tak sie logowałem - na konto Administrator bez hasła)
po czym komp sie jakby zaczyna logować (wczytuje dane użytkownika) i zaraz
wylogowywuje - wyświetla ponownie monit o podanie nazwy użytkownika i hasła.
I tak w kółko.
Czy ktoś się z takim czymś spotkał ?

Thnx za wszelkie info.

Pozdr