Re: Fragmentacja plików - klaster, ilość fragmentów pliku

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 13:36:24 MET

Jędrek wrote:

> Taki wynik podaje aplikacja defragmentująca po ukończeniu procesu
> defragmentacji. Ten plik nadal jest wg niego w wielu kawałkach mimo, że jego
> waga jest mniejsza niż 4KB. Albo to błąd tego programu i pisze głupoty?

Mogłeś się od razu pochwalić co to za aplikacja. Mam Cię na silę za język
ciągnąć? Jeśli o mnie chodzi to jakoś nie wierzę w takie dziwadła. Jeśli
zależy Ci na defragmentacji plików używanych przez system (pagefile,
rejestr) to o ile dobrze pamiętam możesz to zrobić korzystając z PageDefrag.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk