Re: internet w xp

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 22:54:46 MET

** Kacper lis <kacperlis@wp.pl> wrote:

> Za kilka dni b?d? mia? XP. Kolega po?ycza p?yt?, lecz t? sam? pozycza? ju?
> mi wcze?niej. I by? problem, bo xp nie wykrywa? karty sieciowej. pod 98se
> by?o zgodny z ne2000. Czy mo?na zainstalowa? sterowniki od innej karty
> sieciowej? Czy co robi?? HELP!!!

http://www.sysresccd.org/Main_Page

Pobierz, odpal z CD, na pierwszym ekranie wpisz 'aida[Enter]' - odpali Ci
dosową wersję programu AIDA. Być może można to jakoś lepiej, bez pobierania
całego obrazu linuksa, ale ja nie wiem jak. ;)

W AIDA zobacz konkretnie jaka to jest sieciówka - zanotuj sobie. Udaj się do
Google, poszukaj sterownika (najlepiej na stronie producenta), pobierz wersję
na XP i sobie zabezpiecz gdzieś na jakimś nośniku.

Po instalacji XP zainstaluj sterownik.

Jezu ale ta dzisiejsza młodzież nieporadna... ;]