Re: XP - obracanie jpgów na podglądzie

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 17:44:57 MET

Użytkownik wrote:
> Kiedyś w XP nieprzyjemnie zostałem zaskoczony podczas korzystania z
> systemowego poglądu obrazów. Otóż po obróceniu jpga automatycznie
> zostaje on zapisany na dysku w nowej postaci.
> I tu pytanie -- czy to jest rotacje typu lossless, czy po prostu
> rekompresja?

Podgląd ostrzega przed potencjalną stratą jakości podczas obracania jpega.
Jeśli nie wyświetlał takiego komunikatu (a chyba nie da się go ustawić tak,
by nigdy tego nie robił), należałoby wnioskować, że obrócił jpega bez straty
jakości.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !