Re: Server 2003 + bledy roznych aplikacji

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 14 Dec 2007 - 14:20:03 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
wiadomości news:fjtv3g$b02$1@polsl.pl...

> ...i to nie tylko instalację systemu, ale też instalację
> najnowszego Service Packa oraz włączenie zapory sieciowej.
> Dopiero wtedy można podłączyć kabelek.

Hehe... ja instalując kiedyś W2k, nie mając żadnego FW robiłęm tak, że
instalowałem tylko podstawę W2k, szybciutko ściągałem FW, aby babol nie
namieszał za wiele, usuwałem całkowicie W2k, instalowałem od nowa, potem
FW, dopiero podpinałem do netu i aktualizowałem. Podobno Welchia, którą
podłapywałem, sama miała usuwać jakiegoś wirusa, zarażając przy okazji
dany komputer sobą samą.

--
Kot czeka na pomoc... http://www.bazylek2007.republika.pl/