Dnia Wed, 12 Dec 2007 23:41:32 +0100, Tomkowski napisał(a):
>> Sprawdź, czy działa usługa Browser (Przeglądarka komputera). Wykonaj
>> "net view" i poszukaj w sieci opisów błędu, które u Ciebie zwróci to
>> polecenie.
>
> Działa usługa przeglądarki, a polecenie "net view" na XP Home pokazuje
> tylko ten komputer. Podanie "net view <nazwa_komputera>" (innego niż XP
> Home) zwraca błąd 53. Natomiast "net view <ip_komputera>" (innego niż XP
> Home wyświetla udostępnione katalogi i kończy się bez błędu. Tak jakby
> XP Home nie rozpoznawał innych komputerów po nazwach.
Sprawdź, czy pomoże wykonanie:
netsh interface reset all
netsh winsock reset catalog
Sprawdź, czy coś nie blokuje portów 137-139 (może antywirus? firewall?)
Poszukaj programiku Browstat.exe i sprawdź, czy działa przeglądanie w
grupie roboczej (browstat status).
-- M. [Windows - Shell/User MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Fri Dec 14 00:30:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Dec 2007 - 00:42:02 MET