Re: Instalacja Windows XP na notebooku bez napedu

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 10:57:25 MET

Dnia Thu, 13 Dec 2007 09:36:55 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Normalnie to się instaluje z fabrycznej partycji naprawczej.

A co w przypadku gdy takiej partycji nie ma? Na przykład jeśli dysk padł
i trzeba było wymienić...
Rozważam też kupno laptopa na amerykańskim eBayu, i tu ten problem
odpadnie - będzie fabrycznie z XP EN, ale jednak muszę wiedzieć "co by
było gdyby".

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com