K³opote z IE7 w XP

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 10:09:01 MET

Spotkałem się już z tym problemem kilkakrotnie na różnych komputerach ale
nie mogę znaleźć w googlach niczego na ten temat. Może ktoś coś wie?

1. Świeża instalacja XP
2. Automatyczny windows update wszystkiego
3. Wejście do "ręcznego" windows update i wybór insytalacji m. in. IE7
4. Przeładowanie systemu
5. Kliknięcie na ikonie IE7 - pojawia się klepsydra i można czekać do u...
śmierci. Nie reaguje na nic. Jedyna znana mi metoda zamknięcia systemu to
wylogowanie użytkownika w task mamagerze (po ctrl/alt/del). Po
przelogowaniu na pulpicie pojawia się dodatkowa ikona "Skrót do IE7"
6. Usunięcie IE7 w "dodaj/usuń programy"
7. Powtórna instalacja IE7 w Windows Update
8. Przeładowanie
9. Wszystko wygląda, że działa poprawnie

Uwagi:
1. Wiem, że po p. 4 a przed 5 zawsze było trzeba dość długo poczekać aż
ustawi się wszystko co trzeba dla IE7. Jak się tego nie zrobiło to
zamiast wywołania IE pojawiała się dodatkowa ikona skrótu do IE7. Trwało
to jednak najwyżej minutę. Obecnie odczekanie 15 min nic nie zmienia.
2. Być może problemem jest wersja Win XP. Jeśli się nie mylę za każdym
razem była to wersja Prof z SP1 (z MAPS-a) i po instalacji było wykonywane
po p. 1 z powyższej listy dogranie SP2 z pliku .exe.