Re: Przejecie praw dostepu do dysku W2K

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 00:14:40 MET

news:eljvgkmx0v0i.dlg@kwinto.prv...

> Dziwne, w W2k zakładka Zabezpieczenia jest zawsze. Spróbuj zrobić to
> Total Commanderem (menu NTFS).

W ostateczności pozostaje niby-dos-owy program cacls, nieraz mi tyłek
chronił :)
A zamiast przejęcia na własność czasem szybciej jest dopisać się do ACL
z pełnymi prawami, jeden krok mniej do klikania. Ja tak robię, jeśli
tylko puści, a zwykle puszcza.

--
Kot czeka na pomoc... http://www.bazylek2007.republika.pl/