Re: Zmiana loga startowego XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 20:57:06 MET

Dnia Wed, 12 Dec 2007 20:08:58 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Pewnie Ci przywraca z system32/dllcache

Jak zwykle, miałeś rację :) Niestety, nie mam Paint Shop Pro (a nie chce mi
sie ssać 300MB softu żeby się przekonać że trial nie umożliwia podłacznia
nietypowej palety) żeby przekonwertować paletę barw w tym logo i wyszło
conieco kolorystycznie nieciekawie :) Logo jednak musi być zaprojektowane
specjalnie do tej roli, obrazek musi ładnie wygladać w 16 kolorach 640x480
:)
A może nie mam racji i w ten Ntoskrnl.exe da się wcisnąć coś w większej
ilosci kolorów?

--
Jacek