gpedit, ale bez domeny

Autor: raqs <raqs_at_polbox_ciach_.com>
Data: Wed 12 Dec 2007 - 11:00:53 MET

Dzień dobry, grupo.

Taki oto sprytny plan sobie wymyśliłem: Na komputerze masowo katowanym w
świetlicy założę sobie usera z minimini uprawnieniami, w dodatku
powycinam mu "uruchom", "Panel sterowania", "c:\" i inne.
Wiem, że powycinać mogę za pomocą gpedit.msc, ale jak wycinam - to
wycinam i sobie Adminowi. W AD problemu nie było - po prostu
przypisywało się obiekt zasad grupy do konkretnej grupy zabezpieczeń i
po sprawie. W standalone XP Pro niestety, nie znajduję możliwości
przypisania GPO do grupy lokalnej lub użytkownika. Czy jest jakiś sposób
na obskoczenie tegoż problemu?

PZDR
RAQ