[XP] Rekrusywnie pododawane podkatalogi

Autor: Papapara Tudu <papaparatuduWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 22:21:51 MET

Witam,
mam nastepujacy problem: kiepawy tool utworzyl mi rekursywnie podkatalogi az ich
dlugosc sciezki do kolejnych przekroczyla 256 znakow. W zaden sposob nie udaje
mi sie ich wykasowac, proby wykonania rd /S rowniez nie pomogly. Nawet jak przez
cd dojde do tych koncowych podkatalogow, nie moge wykasowac ich zawartosci. Czy
ktos ma jeszcze inne pomysly, jak je usunac?

Pozdrawiam,
Papapara Tudu