Re: Zmiana kolejności uruchamiania procesów

Autor: <f1j_at_k?>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 18:52:24 MET

> Da się, na Amidze się dało (szeregować ładowanie, z wait'em) i tu się
> da. Z tym, że faktycznie nie bardzo wiadomo o co chodzi w pytaniu. Jeśli
> chce mieć w Tray'u zawsze ten sam wygląd to jest inna droga :)

wg mojej wiedzy jako tako w systemie nie ma takiej mozliwosci. sa softy
zewnetrzne, ktore wykrywajac moment moga opoznic moment faktycznego
uruchomienia aplikacji, niemniej chyba mozna tylko minimalnie zyskac na
szybkosc "wstawania" systemu, niemniej przy szybkim hdd i odpwoedniej
ilosci pamieci, nie ma to sensu.