Re: EventGhot - czasu do wymuszenia działania

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 13:15:14 MET

Był 11 grudzień 2007 roku (wtorek) gdy o godz. 13:08, wszystkim znany
*Radosław Sokół* napisał(a):

> http://www.ntg.prv.pl/
>
> FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt
>
> (na tej grupie co najwyżej możemy poradzić Ci obłożenie
> pokoju uziemioną folią aluminiową ;) ).

A jesli to sprawa nadajników znajdujacych się w pokoju.. a moze nawet
samego kompa, które emitują fale o okreslonej długosci. Teraz tego
śmiecacego dziadowstwa jest bez liku.. zegraki.. bezprzeowdowe
termomentry.. myszki..itd.

--
Pozdrawiam