Re: samowylogowywanie się przy logowaniu win xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 07:02:59 MET

Dnia Tue, 11 Dec 2007 02:11:52 +0000 (UTC), nolina napisał(a):

> Skanowałem spybotem,ad-awrem oraz reghealerem-myślę ze ten ostatni usunął
> jakiś wpis w rejestrze.Ta awaria jest akurat na kompie z win xp home edytion a
> ja mam tylko cd z win xp professional.To nie mój komp.Albo zrobię format albo
> z ta konsolą i trybem naprawczym pokombinuje tylko nie mam cd z Home edytion :/

Może podłapałeś trojana BlazeFind. Uruchom Konsolę Odzyskiwania i
wykonaj "cd c:\windows\system32" oraz "copy userinit.exe
wsaupdater.exe". Po uruchomieniu systemu popraw wartość wpisu Userinit w
kluczu HKLM\SOFTWARE\Microsoft\WindowsNT\CV\Winlogon na "Userinit.exe,"
(bez cudzysłowów).
http://www.winxptutor.com/wsaremove.htm

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]