Re: problem z przeglądarkami

Autor: makulu_ <gosia.dors_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 20:21:23 MET

> Mógłbyś sprecyzować to "nie działają"? Nie chcą się zainstalować,uruchomić
> czy też połączyć?

Jezeli chodzi o instalacje to wszytsko przebiega prawidłowo. Problem
zaczyna sie gdy probuje wlaczyc jakakolwiek strone przez mozille albo
operę.
Strona www wogóle sie nie ładuje i wyskakuje błąd:
Przekroczono limit czasu połączenia
Serwer www.onet.pl zbyt długo nie odpowiada.
     * Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona.
Spróbuj ponownie za kilka minut.
     * Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje
połączenie sieciowe.
     * Jeśli Twój komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub
serwer proxy, sprawdź, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia
się z Internetem.