Re: telefonia przez internet

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 18:55:53 MET

Dnia 10 Dec 2007 09:16:09 +0100, pabi napisał(a):

> Witam
> Potrzebuje rady, co wybrać?
> Mam centralę i sklepy. W sklepach są neostrady 512 kilo.
> Jak za darmo zrealizować łączność telefoniczną centrala-sklepy?
> Np skype i telefony Skype USB?
> Czy lepiej jakies bramki VOIP ?
> Proszę o jakieś rady bo wogóle się na tym nie znam a chciałbym zrobić to w
> miarę dobrze.
> Najlepiej by było jakby jeszcze na stacjonarne i komórki dało się dzwonić
> tanio.

Daj sobie spokój ze Skype. Zwyczajnie zainwestuj w jakieś tanie bramki
VoIP bądź w routery z VoIP (na których możesz sobie dodatkowo zestawić
VPN-y), albo wykup usługę oferowania rozmów VoIP na istniejących
numerach telefonów (trochę droższe rozmowy, ale za to bez inwestycji).
Pamiętaj tylko, że poprzez VoIP w zasadzie nie da się faksować.

A w ogóle to NTG. Takie tematy omawia się np. na grupie alt.pl.voip.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/