Re: Instalacja Windows nie bootuje sie z Płyty

Autor: <xxordi_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 18:17:50 MET

On 10 Gru, 15:53, xxo...@gmail.com wrote:

> yyy... plyta pod winzgroza jest czytana odpalalem z niej instalacje
> pod windowsem... wiec jest napewno ok...

Ok... juz dalem rade, chodzilo o to ze tasma IDE2 byla opslugiwana pod
kontrolerem SATA, a IDE1 byla normalnie, dlatego zeby obslugiwalo IDE2
trzebabylo sterowniki ;D a ze z czystego lenistwa mi sie nie chcialo
szukac sterow po prostu podlaczylem CD i dysk pod IDE1, zainstalowalem
XP i wszystkie sterowniki i przewlaczylem tasiemki tak jak powinny
byc ;d PEACE ;d