Re: samowylogowywanie się przy logowaniu win xp

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 16:47:07 MET

In news:fjjmeg$nvm$1@inews.gazeta.pl,
*nolina* <nolina@NOSPAM.gazeta.pl> typed:
> Witam.
> Mam taki problem poważny.Otóż nagle przy starcie sytsemu Win Xp (home
> edition) pojawia sie ekran z ikona logownia do konta -wczesniej czegos
> takiego nie bylo i po kliknieciu przez ulamek sekundy loguje sie po czym
> sam sie wylogowuje,zapisuje dane itd.I tyle i nic sie nie da z tym zrobic.
> Jakaś rada? Uruchamialem w trybie awaryjnym,ostatnim dzialjacej
> konfiguracji też nic.Pojawia sie wtedy konto administrator obok tego niby
> mojego ale tak samo sie dzieje- zalogowuje sie by natchmiast wylogowac.

Dostan sie do rejestru i popraw/sprawdz zapis:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Shell=Explorer.exe
Userinit= X:\WINDOWS\system32\userinit.exe,
Dword "ForceAutoLogon"=1
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/578ecced33a54a39
lub
usun z autostartu Rundll32 .... lub %windir%\system32\shutdown.exe -l
z klucza
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\Run.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\Run.