Błąd instalacji sterowników SCSI - Code 39 (Kod 39)

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 23:19:13 MET

Witam!

Mam taki maly problem, cos w systemie (Wiindows XP Pro PL) sie zepsuło i
próba instalacji dowolnego sterownika SCSI (miniport?) kończy się
komunikatem o błędzie "Kod 39". Mam wrażenie że jest to związane z
instalacją sterownika JMicron do kontrolera SATA/ATA, ale może tylko mam
takie wrażenie.
Teraz w systemie próbowałem zainstalować:
- JMicron 36x
- Maxtora SATA 150
- Daemon tools 4.10
i za każdym razem dostaje kod błędu 39...

Kontrolery IDE (ATA/SATA), działają poprawnie, napędy są widoczne i sprawne.

PS: Próbowałem kasować "LowerFilters" i "UpperFilters" ale to nic nie
zmienia...

--
pozdrawiam
      Mikolaj