Scrolowanie zawartości okna kółkiem myszki

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 22:11:35 MET

Witam,

(ktoś rozumie o co chodzi mi w temacie wiadomości? ;-))

Chciałbym jakoś uruchomić/włączyć nastepującą właściwość myszki z
kółkiem (chodzi o Windows XP):

Obecnie, jeśli chcę przewinąć kółkiem zawartość dowolnego okna, to
najpierw muszą kliknąć w tym oknie, czyli ustawić tam focus.

Jeśli w danym oknie mam ustawiony focus, a ja kursorem wyjadę poza
okno i kręcę kółkiem, to dalej przewija się zawartość tego okna, które
ma focus.

Tak się zachowuje moja myszka Logitech na standardowych sterach
Windows. Na sterach Logitecha też tak się zachowuje.

Natomiast myszki A4Tech na swoich sterach zachowują się inaczej:

Przewijana jest zawartośc tego okna, nad którym znajduje się kursor
myszki. Nawet, jeśli okno to nie ma ustawionego focusu.

Moje pytanie: czy można taką właściwość ustawić gdzieś w rejestrze?

Z góry dzięki za pomoc.

--
z/svc