Mój komputer->Zarządzaj - błąd w rejestrze?

Autor: Jędrek <andx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 10:38:32 MET

Przy próbie wejścia w zarządzanie z prawokliku na "Mój komputer" otrzymuję
komunikat:

Nie można odnaleźć pliku "(null)" (lub jednego z jego składników). Upewnij
się, że podana ścieżka i nazwa pliku są poprawne i że wszystkie wymagane
bibliotek są dostępne.

Tak więc przez prawoklik od niedawna nie mogę wejść do zarządzania.
Można tylko z panelu sterowania.
Wygląda mi to na zgubiony jakiś klucz, wartość w rejestrze?