problem z przeglądarkami

Autor: makulu_ <gosia.dors_at_gmail.com>
Data: Sat 08 Dec 2007 - 20:12:29 MET

witam. probuje zainstalowac mozille ale nie działa mi ;/ ie7 i opera
rowniez. dziala tylko ie6 ( wiem katastrofa! )zapore mam wylaczona.
serwer proxy rowniez. nie wiem co moze byc jescze przyczna ze inne
przegladarki nie działaja. jest to siec osiedlowa typu LAN. inni nie
maja takiego problemu wiec podejrzewam ze to cos u mnie.
co moge jeszcze pozmieniac w ustawieniach aby inne przegladarki
zadziałały?