Re: Brak ikony nowe wiadomości w Outlook Express

Autor: Dominik <dominikz1983_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 16:43:17 MET
Message-ID: <fj95lm$12$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fj4bdn$7fh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> In news:fj49pe$2ut$1@nemesis.news.tpi.pl,
> *Dominik* <dominikz1983@poczta.onet.pl> typed:
>> Witajcie
>> z góry przepraszam jeśli na złą grupe napisałem.
>>
>> mam problem z Outlook Expreesem - nie pokazuje mi ikony w dolnym prawym
>> rogu (przy zegarze) ze nadeszła nowa wiadomość, a faktycznie przychodzi i
>> to nie jedna...
>>
>> prosiłbym o pomoc gdzie moge to zmienic w opcjach żeby ikona sie
>> pojawiala
>>
>> z góry dziękuje
>
> Wstaw do rejestru:
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\nazwa_konta_pocztowego
> wartość 'MessageCount' = 1.
>

zmiana ta nic nie pomogła, zrobilem restart kompa, wysłam maila sam do
siebie, w ogole nie pokazał ikony
Received on Thu Dec 6 16:45:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 06 Dec 2007 - 17:42:04 MET