Re: Problem z IE7 // Flash

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 17:25:44 MET

In news:d330dc91-bb12-4be9-b796-73ade2b351ba@j44g2000hsj.googlegroups.com,
*Uzytkownik* <chlitto@gmail.com> typed:
> "mam najnowszego flash playera" - dla dokladnosci dzisiejszego,
> zreszta instalowalem kilka wersji i nic
>
> w tym komunikacie http://www.jooce.com/noflash.html kloci sie ze mna
> ze mam wersje 7.0.19 gdzie we wszystkich przegladarkach widnieje
> wersja 9

Usun plik flashxx.ocx z lokalizacji C:\windows\system32\macromed\flash
oraz
Przed instalacja usun kontrolki z opcji internetowych /zakldaka Programy/
zarzadzaj dodatkami
Opcje interenetowe/ogolna/ustawienia/przegladaj obiekty - usun flash

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy