Re: Drukarka w WinXP

Autor: WebSmok <websmok_at_wp.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 13:35:46 MET

Użytkownik "netware" <netware@interia.pl> napisał w wiadomości
news:7079eb28-7325-4148-8897-04d6c75c55c4@v4g2000hsf.googlegroups.com...
On 5 Gru, 11:24, "WebSmok" <webs...@wp.pl> wrote:
> Mam problem z wydrukami z WinXP. Problem jest po stronie komputera,
> systemu
> bo urządzenie samo w sobie jest sprawne. Na tym komputerze było już
> instalowane kolka drukarek i może coś się w systemie pomieszało.
> Pytanie: Co usunąć z dysku, rejestrów, odinstalować by Windowsy pomyślały
> że
> z tą drukarką to ich "pierwszy raz"
> Pozdrawy
> WebSmok

Daj znać trochę dokładniej jaka drukarka i do jakiego portu przypięta
"LPT1" lub "USB" będzie łatwiej pomóc.

----
Drukarka to Xerox Phazer 3428 na PCL, USB, Zaryzykowałem i usunołem
\Windows\system32\spool\ jednak to niewiele zmieniło. Drukarka wydrukowała
jedną stronę, a potem dalej odmawiała współpracy. Co jeszcze można usunąć z
rejestrów lub dysku by to naprawić?
    WebSmok