Re: nieusuwalny folder

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 23:08:59 MET

On 4 Gru, 20:22, "Ryszard" <e...@gazeta.pl> wrote:
> Mam problem. Na partycji nieaktywnej mam folder x którego nijak nie mogę
> usunąć. Pokazuje że jest pusty. Ale ani otworzyć ani zmienić nazwy nie
> pozwala."Access is denied" i już. Dać se spokój czy go niszczyć. ALE JAK!
> Pozdrawiam
> PS system to Windows XP Prof (en)

wylacz proste udostepnnianie i we wlasciwosciach katalogu ktorego nie
idzie usunac nadaj sobie prawa do odczytu i zapisu lub przejmij
katalog na wlasnosc o ile masz uprawniena admina a potem to mozesz juz
go sobie usuwac lub zmieniac nazwe ja ci sie podoba. W wersji (en)
male urtudnienia ale powinienes sobie poradzic
Pozdrawiam