Problem z COMem w emulatorze PPC

Autor: Grandalf <grandalfino_at_gmail.com>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 21:43:58 MET

Witam! Zainstalowałem sobie emulator PocketPC Microsoftu i do tego
AutoMapa od kumpla. Mam zewnętrzną antene GPS pod USB. Oczywiście
widzi ją jako COM i na innych mapach na kompie GPS smiga, ale na tym
emulatorze, mapa ładnie się ładuje, wszystko niby ok, ale tylko z tym
COMem coś nie tak. Wyskakuje mi komunikat "Nie można uzyskać dostępu
do GPS (COM)" Próbowałem w ustawieniach emulatora sieral porty, ale
dalej nic. Orientuje sie może ktoś jak o rozwiązać?

Pozdrawiam serdecznie