Jak uratowac plyte DVD [crosspost]

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 12:18:11 MET

Stara Esperanza a na niej wazny film rodzinny - znajomy nagral wazny
material
na dziadowskim nosniku a teraz prosi mnie o pomoc w odzyskaniu danych...
Windows czyta 30% i sie zacina ( Data error (cyclic redundancy check)
Jaki software polecacie - podejrzewam ze nie uda mi sie odratowac calosci
ale
chcociaz jakby z 80% sie udalo to polacze to potem moze jakos w VDubie..

Crospostuje na pl.comp.pecet bo problem tez sprzetowy - na jakim napedzie
najlepiej odzyskac te dane - najlepsze co mam to laptopowa nagrywarka
Pionera
ale on tez pada - w pracy pare dektopowych napedow DVD i nagrywarek LG -
nie chce wszystkim zawracac glowy, ale moze teoretycznie np.
im nowszy naped tym lepszy? Czy ew jakies inne patenty polecacie?

Zz