Kłopot z widocznością folderów systemowych

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 09:02:11 MET

Witam
Coś mi się popsuło w systemie ( Windows XP Professional ), z poziomu
exploratora nie widzę folderów systemowych, oczywiście wiem co ma być
zaznaczone i zaznaczyłem w Widoku co trzeba ale bez skutku :(
Total Commander widzi foldery ale np. do System Volume Information nie
wpuści, dodatkowo pojawił się kłopot z widocznością plików na serwerze
Netware, dość śmieszny bo w niektórych katalogach ( podkreślam w
niektórych ) nie są widoczne pliki z nazwami zaczynającymi się od litery 'P"
wzwyż, istnieją, dają się przekopiować jeśli wpiszemy dokładnie ich nazwę
ale ich nie widać.
Zastanawiam się nad przyczyną, stało się to niedawno, albo po jakiejś
aktualizacji autoamtycznej albo za przyczyną NOD32 który automatycznie usuwa
podejrzane pliki.
Piotr